1 Kas 2011

Ayağımın Tozuyla


Merhabalar, yokluğumda ani bir seyahate çıktım ve üniversiteyi okuduğum, beş senemi geçirdiğim, dostlarımın bulunduğu, uzak da olsa birleşme noktamız olan Balıkesir'deydim. Ankara'dan sonra bu dört günlük kaçamak çok iyi geldi. Ankara'ya göre hava oldukça güzeldi, her yer yemyeşil, içim açıldı. Şehir merkezi zaten giderek güzelleşiyor, her gittiğimde daha farklı, daha gelişmiş görüyorum. Çektiğim fotoğraflardan birkaçı sizlerle...


Ama beni asıl ilgilendiren uzun zamandır iletişim araçları dışında istesek de yüzyüze gelemediğimiz dostlarımla bir araya gelişimizdi. Kaldığım süre boyunca günlerimiz bol macera ve uykusuzlukla geçti, sanki kısıtlı zamanı ayrı kaldığımız zamanlara inat doya doya yaşamak ister gibi. Ve öyle de oldu!

Sabahlara kadar edilen sohbetler, birlikte yenen yemekler, akşam çayları, eski günlerle nostalji ve anıları yad, kahkaha, bazen gözyaşı...Dostluk ne güzel şey!


Benim için biraz acı verici olsa da, hatıralar ve sebepsiz sızılar beni tahmin ettiğimden fazla yoklamış olsa da bana çok iyi geldi bu ani seyahat, uzun zamandır göremediğim ve benim için kıymetli olan kişileri görmeye ve dostlarımla özlediğim şekilde vakit geçirebilmeye düşündüğümden çok ihtiyacım varmış meğer!





En kısa zamanda yeni seyahatlere ve bambaşka maceralara yelken açmayı diliyorum...

Hiç yorum yok: