13 Eki 2011

Canımın İçi, İyi Ki Doğdun, İyi Ki Varsın...


   Ne zaman başladı dostluğumuz tam olarak hatırlayamıyorum. Küçüktük çok, yazları bir araya geliyorduk yazlıkta. Kocaman bir arkadaş grubumuz vardı. Her günümüz bol macera, heyecan, aksiyon ve eğlenceyle geçiyordu. Gündüz bisiklet turları, voleybol maçları, deniz sefaları; akşamsa gondol sohbetleri, araba turları, kumsalda ateş yakıp gitar eşliğinde mısır közlemeler, aramızda birbirinden hoşlananların ailelerine çaktırmadan ilişkilerini yaşama çabaları, ev partileri, şişe çevirmece, doğruluk mu cesaret mi oyunları, siteden kaçıp kaçıp yaşımızın tutmamasına ve jandarmaya her an yakalanma ihtimalimize rağmen 'mavi' adını taktığımız o civardaki tek diskoya gidiş serüvenlerimiz...Aralarında en küçük ben olduğum için, kimlik sorulduğunda canım arkadaşlarımın beni gizleme çabaları...Çocuktuk, genç olduk, beraber büyüdük...

   Derken arkadaş grubumuzun içinden bir kişi benim için gitgide daha önemli, daha değerli olmaya başladı. Daha çok şey paylaşır olduk ve kocaman grubun içinde en az onlar kadar büyük bir ikili olduk.




   Dostluk şu hayatta en kıymet verdiğim şeylerden birisidir, çok değerlidir. Benim için zaten hep maneviyat ön planda oldu kendimi bildiğimden beri. Ve hep de öyle kalacak...





   İşte bugün sözünü ettiğim kişinin, can dostumun doğum günü...Yanında olmayı çok istesem de aramızdaki mesafeleri yenemedik bu sefer ama dediğim gibi sadece adı mesafe, bizim için mesafelerin önemi yok.





Ona olan sevgimi buradan ne kadar ifade etmeye çalışsam da olmuyor, karşılığını veremiyorum, neyse ki o bunu çok iyi biliyor :) 

  


   O benim ablam, kardeşim, sırdaşım, can yoldaşım, hayat arkadaşım, can dostum, herşeyim...O hayatın her anını beraber, yan yana, omuz omuza geçirmeyi dilediğim bir avuç insandan biri. O omzunda, kucağında ağlayabileceğim, kimseye anlatamadıklarımı anlatabileceğim, herşeyi danışabileceğim, gözlemlerine ve yorumlarına güvendiğim, sadece gözlerine baktığımda bile beni anlayabilecek biri...


  


Böyleyiz biz bir aradayken, sarmaş dolaş kedi yavruları gibi :)


  


   O hayatıma renk katar hep. Çoğu zaman çılgın, asi, başına buyruktur, özgür kızı esti mi durdurabilene aşk olsun :) Kahkahaları yeri göğü inletecek cinsten. Şen şakrak, ateşli, cilveli bir hatun kendisi, süper taklit yapar, güler, güldürür. Bebek yüzlü, fındık burunlu ve biblo ayaklıdır :) Sinirliykenki hallerini de çok seviyorum. Sigarayı bırakmasını istesem de en az benim kadar onunla da dost :( Tortellinime, sosisli böreğime ve sütlü kahveme bayılır :) Türk kahvesinin tiryakisidir, kahve eşliğindeki sohbetlerimizi hep özlerim ayrıyken. Yazın kumsalda gökyüzünü izlemeyi çok severiz. Çok güzel araba kullanır. Tam bir kitap kurdudur, yeni çıkan kitaplar ondan sorulur, hiç kaçırmaz takip eder. Harika resim yapar, güzel sanatlara yeteneği ve ilgisi tartışılmaz. Kumsalda ıslak kumdan yaptığı üç boyutlu kaplumbağayı her yaz taklit edip yapmaya çalışırım en az bir kez :) Kumlara çizdiği deniz kızını ise görmeniz lazım, keşke fotoğrafını çekseymişim :( Unutmadan süslüdür, şık giyinir, zevklidir, doğal halini çok beğeniyorum, kıvır kıvır saçlarını, sarışınlığını, amaaaa hafif makyaj yapıp kırmızı rujunu sürdüğü zaman olay biter. Kırmızı rujun çok yakıştığını düşündüğüm nadir kişilerdendir. Uykucudur, keyif insanıdır, teknoloji ve bilgisayar canavarıdır.




İsminin baş harfi B :)



   Kendimi onun yanında kimsenin yanında olmadığı kadar rahat hissediyorum, huzurluyum, sanki bitiyor her olumsuz şey ona anlatınca, yitiriyor bende kapladığı alanı. Ne kadar üzgünsem o kadar ilaç bana, ne kadar mutluysam birlikte kat kat artyor, hayata hep pozitif bakıyor. İşte bu yüzden onunla paylaştığım her şey çok kıymetli benim için. İşte bu yüzden mesafeler önemli değil ama keşke aynı sınırlar içinde olabilseydik her an diyorum. Yazları bir araya geldiğimiz zamanlar işte bu yüzden az kalıyor, yetmiyor.




Çok seviyorum seni canım dostum!! <3<3<3<3<3



   İstiyorum ve diliyorum ki hep mutlu ol, o güzel gülüşün, kahkahaların eksilmesin hiç. Hep sağlıklı kal, enerji dolu. Hep çok sevil ve sev. Seni incitmeye çalışanlara karşı hep çelik gibi ol, dayanıklı. Hiçbir şey seni hayata ve sevdiklerine olan bağlılığından ayıramasın, tutkularını kaybetme. Dilediğin herşeye erişebil. Her zaman her ne olursa olsun yanında olduğumu ve kapılarımın sana hep açık olduğunu unutma sakın. Hep hayatımda kal. Dostluğumuz sonsuz olsun. Bu küçük kekler gibi rengarenk yaşlar diliyorum sana tüm kalbimle...




Şimdi pastandaki mumları üflerken birden çok dilek tut :)




Ve hediyelerini açmaya başla :)




 Doğum günün kutlu olsun Banu'm. İyi ki doğdun, iyi ki varsın!









2 yorum:

Adsız dedi ki...

dostummmmmmmmmmmm ne diyeceğimi bilemedim.hayatımda en güzel sürpriz senden aldım bu kadar güzel bu kadar dokunaklı bi şiir duymadım senden.beni dünyanın en mutlu insanı yaptın çok teşekkürler.aslında hayatımın en güzeli senin varlığın. sen benim için çok kıymetlimsin asla aslaa kimse yerin dolduramaz..
seni çok ama çok çoook seviyorum
daha dostluk nice yıllaraa♥♥muck♥♥

içimdeki kedi dedi ki...

Ben de seni çok seviyorum can dostum, birlikte nice güzel yaşlara canım benim, sen de iyi ki varsın...