22 Eyl 2011

H&M Cicilerim

Ankara'ya H&M açılır da sırf onun için İstanbul'a giden ben Cepa'ya gitmez miyim? :) İşte açılışından payıma düşenler:

Bu etek yüksek bel ve uçuş uçuş, sezonu geçiyor ama çok beğendiğim için dayanamadım.


Leopar desenini bir gün çok seveceğimi söyleseler inanmazdım. Peşin hükümlü olmamak lazımmış.


Bu şallar da aralarında en beğendiklerim oldu, zaten şal ve fular hastası biri olarak bu iki güzel parçayı koleksiyonuma katmasam olmazdı.


Evetttt, bu da mutluluk tablosu :) Darısı diğer alışveriş günlerine olsun.

Nasıl? Seçimlerimi beğendiniz mi?

4 yorum:

! incebellibardak dedi ki...

Cicilerine bayıldım canım, özellikle de şallarına, güzel günlerde kullan. ben de istanbula sırf h&m için gitmiştim, bulduğum ilk fırsatta eskişehirden ankaraya da gidicem, daha da yaklaştı eskişehire artık, çok mutluyum :))

içimdeki kedi dedi ki...

incebellibardak çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, evet çok iyi oldu ankaraya açılması,şu an cepada, yarın ise gordiona açılıyor, umarım sen de en kısa zamanda kendi cicilerine kavuşursun, yaşasın h&m kardeşliği :))

Adsız dedi ki...

Harikaaaaa çok beğendim yeni cicilerini.eminim sana çok yakışmıştır..güle güle kullan
bende bunlarından istiyorummmms
gelince beraber bakarız dostumm ;)

içimdeki kedi dedi ki...

ayıpsın tatlişkom, sen gel yeter ki buralara, altını üstüne getiririz :)